Wednesday, March 9, 2011

S.A.Y.A

 
Saya terasa seperti saya tidak bermakna kepada sesiapa lagi.

Saya terasa seperti hanya saya sahaja yang mahu berada disamping orang yang saya sayangi dan rindui.

Saya penat untuk memuaskan hati orang yang tidak menghargai saya seadanya.

Saya penat menangis kerana terlalu ramai manusia yang menyakiti saya.

Saya penat mengajar hati saya untuk memaafkan sikap-sikap manusia yang sering kali melukai hati dan perasaan saya.

Saya penat untuk berbuat baik kepada mereka yang tidak tahu menghargai.

Saya seperti tidak mengenali lagi hati dan perasaan serta orang-orang yang saya sayangi.

Saya cuba buat yang terbaik untuk orang-orang yang saya sayangi tapi saya terasa seperti saya mengganggu hidup mereka dengan kehadiran saya yang hadir tanpa diundang.



HIDUP TAK SELALU INDAH SEPERTI YANG SAYA HARAPKAN.

No comments:

Post a Comment